بیماری کلیوی ناشی از فشار خون بالا: چگونه به معکوس
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

بیماری کلیوی ناشی از فشار خون بالا: چگونه به معکوس

ثانویه به دیابت، فشار خون بالا و یا فشار خون بالا یکی دیگر از علل عمده بیماری مزمن کلیه و بیماری فشار خون بالا کلیه معمولا با پروتئین و ادم از کل بدن مشخص می شود. این بسیار ضروری برای بیماران مبتلا به نفروپاتی فشار خون بالا به موقع به معکوس آسیب کلیوی است.

از آنجا که مشکل کلیوی است به علت فشار خون بالا، درمان باید کنترل فشار خون بالا شروع

درمان متداول ترین است که مصرف داروهای ضد فشار خون مانند مهار کننده های ACE، ARBs و دیورتیک ها با رژیم غذایی کم سدیم. با این حال، در برخی موارد، فشار خون بالا بیماران کاملا مقاوم است، بیماران را به برخی از روش های دیگر مانند حمام پا گرم به گشاد شدن عروق خونی و کاهش فشار فشرده درمان خون بالا.

گام دوم است برای کنترل علائم و بیماران مبتلا به نفروپاتی فشار خون بالا عوارض '

پروتئین و احتباس مایعات ممکن است کیفیت زندگی بیماران را تحت تاثیر قرار و باعث آسیب بیشتر به کلیه ها. به نظر از این، بیماران باید برای علائم به عنوان به زودی به عنوان این نشانه ها نظارت می شود. به طور کلی، بسیاری از داروهای غربی و داروهای چینی است که می تواند کمک به رسیدگی به این مشکلات، بنابراین بیماران باید دکتر خود را به داروها درست مشورت وجود دارد.

آخرین اما نه کم، برخی از درمان های سیستمیک مورد نیاز برای معکوس کردن بیماری فشار خون بالا کلیه

چند درمان معمولا مورد استفاده برای معکوس بیماری مزمن کلیه. در میان آنها، پزشکی میکرو چینی Osmotherapy مناسب تر است برای درمان نفروپاتی فشار خون بالا، به دلیل اثر بزرگ از این درمان است به گسترش عروق خونی و عادی جریان خون به منظور کاهش فشار خون بالا و خون و اکسیژن بیشتری ارائه .Finally برای سلول های ذاتی کلیه، این سلول ها می توانند از شر ایسکمی و شرایط کمبود اکسیژن دریافت کنید. علاوه بر این، این درمان قادر به افزایش ظرفیت برای خود شفا سلول کلیوی معلول، به طوری که آسیب کلیوی می تواند به تدریج معکوس شده است.

اگر شما هنوز هم هیچ چیزی در مورد درمان های بالا روشن، شما می توانید سوال خود را در زیر و یا از طریق ایمیل به enfermedad-renal@hotmail.com ترک. ما ظرف 48 ساعت پاسخ دهید.

 





:: برچسب‌ها: بیماری مزمن کلیه، درمان بیماری های کلیوی مزمن، فشار خون بالا ,
:: بازدید از این مطلب : 233
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 6 آذر 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: